سفیر قرآن در محله و شهرستان خود باشید

با توجه به اجرای طرح ملی مسجد پایگاه قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد همه می توانندسفیر قرآن در محله و شهرستان خود باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، پیرو اجرای طرح ملی مسجد پایگاه قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال گذشته و تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای در خصوص برگزاری جلسات قرآن در محفل انس قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال یکی از کارهای موثر که می تواند به توسعه کمی و کیفی این طرح کمک کند تببین طرح برای ارکان محوری مسجد(  امام  جماعت، هیئت امنای مسجد، مسئول کانون و معتمدین محل) است 

 براساس این گزارش  علاقمندان برای شرکت  در طرح به عنوان سفیر قرآن  باید مشخصات خود همچون نام و نام خانوادگی، شماره تماس را به شماره همراه ۰۹۱۸۹۱۷۳۶۲۵ در پیام رسان ایتا ارسال  کنند.

همچنین، امام جماعت مسجد، قاری یا چهره قرآنی مسجد، مدیر کانون هم می توانند در طرح شرکت کنند.

 گفتنی است  استفاده از افراد خوش سابقه، دارای فن بیان و  نفوذ کلام و دغدغه مند نسبت به مسائل قرآنی به عنوان سفیران طرح مورد انتظار است لذا جلسه توجیهی سفیران به صورت وبیناری یا حضوری  برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است مهلت شرکت در طرح تا پایان وقت اداری پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری است و کانون هایی که سال گذشته در اجرای طرح پایگاه قرآنی فعال بودند در اولویت  قرار دارند

کد خبر 1760128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha