فرماندهان باید با رفتار خود تضمین کننده الگو و نمونه برای کارکنان وظیفه باشند

معاون هماهنگ کننده فراجا به نقش فرماندهان به عنوان الگوهای رفتاری تاثیرگذار بر مجموعه تحت امر اشاره کرد و گفت: فرماندهان باید با رفتار و عمل خود تضمین کننده الگو و نمونه بودن برای کارکنان وظیفه و پایور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار "حمیدرضا اشراق" در جلسه کمیسیون ویژه قرارگاه جهادی صیانت و قرارگاه ارتقاء ایمنی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صیانت از کارکنان یکی از محوری ترین وظایف فرماندهان و مدیران در فراجا محسوب می شود. 

معاون هماهنگ کننده فراجا افزود: نیروی انسانی سرمایه ای ارزشمند و به عنوان امانت در اختیار فرماندهان و مدیران هستند لذا تلاش برای مراقبت و صیانت از کارکنان ، وظیفه ای رکنی، اساسی و محوری برای فرماندهان و مدیران محسوب می شود.

سردار" اشراق" تصریح کرد: مشاغل انتظامی از جمله مشاغل سخت اما ارزشمند است و نوع ماموریت ها ناگزیر، کارکنان را در معرض آسیب قرار می دهد، اما از دست دادن حتی یک نفر خسارت های بزرگی را متوجه سازمان می کند و اثرات آن نه تنها در سازمان بلکه در زندگی فردی و خانوادگی آن فرد نیز ماندگار خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده فراجا با تاکید بر اینکه فرماندهان بایستی دغدغه صیانت از کارکنان را داشته باشند، اظهار کرد: پلیس مسئول مقابله با ناهنجاری ها و ناپاکی ها در جامعه است تا امنیت و آرامش را به عموم جامعه هدیه دهد لذا به طریق اولی بایستی خود الگو و مظهر پاکی باشد.

وی به نقش فرماندهان به عنوان الگوهای رفتاری تاثیرگذار بر مجموعه تحت امر اشاره کرد و افزود: فرماندهان باید با رفتار و عمل خود تضمین کننده الگو و نمونه بودن برای کارکنان وظیفه و پایور باشند.

کد خبر 1760183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha