ساخت موزه بین المللی استکبارستیزی طبس با اعتبارات استانی امکان پذیر نیست

طالبی به موزه بین المللی استکبارستیزی در طبس اشاره کرد و گفت: هنوز اعتبار ملی در این زمینه دریافت نکرده ایم و پیگیر هستیم متمم های دیگری را الحاق کنیم پرا که با اعتبارات استانی قابل حل نیست و شاید نیازمند بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی امروز (۵ اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت حادثه پنجم اردیبهشت در مسجد شکر صحرای طبس اظهار داشت: واقعه صحرای طبس واقعه ای است که اسناد آن برای مردم ملموس و روشن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: متاسفانه توجه کشوری به این موضوع نمی شود و نگران این موضوع هستیم و دو سال گذشته نتوانستیم مهمان کشوری دعوت کنیم و درخواست داریم توجه مسئولان کشوری و لشکری به این واقعه معطوف شود تا این واقعه از اذهان جهانی پاک نشود.

وی به موزه بین المللی استکبارستیزی در طبس اشاره کرد و گفت: هنوز اعتبار ملی در این زمینه دریافت نکرده ایم و پیگیر هستیم متمم های دیگری را الحاق کنیم و با اعتبارات استانی قابل حل نیست و شاید نیازمند بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان باشد.

طالبی ادامه داد: برای ساخت این موزه بین المللی از مصوبات سفر رئیس جمهور ۱۵ میلیارد تومان مصوب شد و این میزان اعتبار را اعمال کردیم و چهار میلیارد تومان دیگر نیز به این میزان اضافه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: پیگیر هستیم تا متمم های دیگری به این موزه بین المللی الحاق کنیم و درخواست داریم تا مسئولان به این موضوع توجه کنند.

کد خبر 1760216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha