گامی دیگر درمسیر تسهیل فرآیند صدور مجوز تشکل های قرآنی مردمی

تمامی تشکل های قرآنی مردمی اعم از موسسات و خانه های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می توانند اصل پروانه های فعالیت منقضی شده یا درآستانه انقضاء را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ حسین بهبودی؛ مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه ای به استان ها نیز ابلاغ گردیده است، تمامی تشکل های قرآنی مردمی اعم از موسسات و خانه های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می توانند اصل پروانه های فعالیت منقضی شده یا درآستانه انقضاء را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت نمایند.

افزود: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه های فعالیت تشکل های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است.

حسین بهبودی افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرآیند صدور مجوز به تشکل های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است در صورت تمایل تشکل های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه های استان ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می نمایند.

کد خبر 1761929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha