خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

حجت الاسلام محمدی گفت: آمریکا در عملیات پنجه عقاب می خواست چنگ و دندان نشان دهد اما منقار این عقاب در صحرای طبس به خاک خورد و جز خفت و ذلت چیزی برای آنان باقی نماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا محمدی امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت حادثه پنجم اردیبهشت در مسجد شکر صحرای طبس اظهار داشت: امام راحل فرمودند که انقلاب ما از عنایت های حق تعالی و برگرفته از عاشورای سیدالشهدا علیه السلام است.

امام جمعه طبس با بیان اینکه انقلاب اسلامی با این عظمت یک چالش را برای نظام سلطه فراهم کرد، افزود: استکبار جهانی هر روز به یک بهانه ای در مسیر انقلاب اسلامی دست به کودتاها، ترورها و جنگ های فرهنگی و اقتصادی و ترکیبی می زند.

وی در ادامه بیان کرد: امامین انقلاب در این بحران ها، ملت ایران را از گردنه های صعب العبور دشمن محافظت کردند و مهم ترین علت این ایستادگی، دین و بصیرت و ایمان ملت ایران بوده است و نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه آمریکا در عملیات پنجه عقاب می خواست چنگ و دندان نشان دهد، ادامه داد: منقار این عقاب در صحرای طبس به خاک خورد و جز خفت و ذلت چیزی برای آنان باقی نماند.

امام جمعه طبس عنوان داشت: شن های سرزمین طبس ابابیلی بر سر آمریکای جنایتکار و نیروهای دلتای آمریکا شدند و دنیا تصور نمی کرد که ایران امروز به این قدرت بازدارندگی برسد و گزینه نظامی آمریکا به زیر میز برود.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: عزت و شرافت امروز را از خدا و امدادهای الهی و رهبریت امامین انقلاب داریم و عملیات وعده صادق تنها یک تنبیهی برای رژیم منحوس اسرائیل بود.

حجت الاسلام محمدی در پایان بیان کرد: واقعه پنجم اردیبهشت یک واقعه تاریخی بود که برای نظام جمهوری اسلامی و شهرستان طبس مایه عزت و افتخار است.

کد خبر 1760218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha