آغاز ثبت‌نام رایگان دوره‌های حفظ تخصصی قرآن در شعب دارالتحفیظ الهادی(ع)

عزیزی نیا از آغاز ثبت نام رایگان دوره های حفظ تخصصی قرآن در شعب دارالتحفیظ الهادی(ع) خبر داد و گفت: به شرکت کنندگان در این طرح مدرک معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود. 

حسن عزیزی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، گفت: ثبت نام دوره‌های تخصصی حفظ قرآن به صورت همزمان در تمامی شعب مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (علیه السلام) از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت نیز ادامه دارد.

وی افزود: دوره‌های تخصصی حفظ قرآن این مجموعه به صورت غیر شبانه روزی «روزانه» از سنین ۱۱ سال به بالا برگزار می‌شود و به افرادی که از یک جزء به بالا حفظ کنند مدرک رسمی سازمان تبلیغات اسلامی اعطاء می‌شود. 

 مدیرعامل دارالتحفیظ الهادی علیه السلام در رابطه با شهریه کلاس های حفظ قرآن گفت: با وجود هزینه زیاد طرح های یک ساله و دوساله، در این مجموعه قرآنی طرح یکساله و دوساله به صورت رایگان برگزار می باشد و حتی به قرآن پژوهان طرح یکساله شهریه نیز اعطا می شود و سایر طرح ها مثل طرح سه ساله و ۴ ساله با ۸۰ درصد تخفیف برگزار می‌شود تا برای عموم مردم فرصت یادگیری و آموزش های قرآنی فراهم باشد. 

عزیزی نیا گفت: این دوره‌ها به صورت مجازی ویژه شهرهای تهران، قم، اصفهان و خارج از کشور و همچنین دوره های حضوری ویژه شهرهای شیراز، جهرم و بندرعباس می‌باشد که شرکت کنندگان فقط با ارسال نام و نام خانوادگی، ونام شهر خود به شماره ۰۹۹۱۰۹۹۱۷۹۱ می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است مؤسسه قرآنی فرهنگی دارالتحفیظ الهادی(ع) با تربیت قریب به ۴۰۰ نفر حافظ کل قرآن و ۴ هزار نفر حافظ اجزاء، علاوه بر دوره های تخصصی حفظ قرآن به دیگر مباحث تربیتی از جمله آموزش مکالمه قرآنی، دوره های تربیت مربی قرآن ، جلسات اخلاق، جشنواره تجلیل از حافظان قرآن، مسابقات قرآنی، اردوها و برنامه های فرهنگی نیز می پردازد.

کد خبر 1760219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha