تامین اجتماعی حامی کارگران و کارفرمایان است 

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل گفت: در سال گذشته ۷۲۴ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران آران و بیدگل پرداخت شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۵۲ درصدی داشته است. 

محمدرضا معماری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: دولت سیزدهم در موضوع تامین اجتماعی به دنبال ارتقای رفاه و عدالت اجتماعی است و خدمات مختلفی را به مردم ارائه می دهد.

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل افزود: در این راستا برای ارتقای رفاه و عدالت اجتماعی موارد جدیدی همچون بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویان در راستای تحقق اصل ۲۹ قانون اساسی از سوی دولت سیزدهم و برنامه های سازمان گنجانده شده است.

معماری با اشاره به ارائه برخی خدمات از جمله تقسیط بدهی‌های کارفرمایان بدون اعمال جریمه اضافه و سود، عنوان کرد: امسال در راستای جهش تولید باید کاری کنیم که کارگاه‌های اقتصادی به بهترین نحو به فعالیت خود ادامه دهند. 

رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل تصریح کرد: بیکاری در شهرستان آران و بیدگل بسیار پایین است، به حدی که آمار پرداختی بیمه بیکاری در ماه گذشته تنها ۱۷۶ نفر بوده است. 

معماری درباره خدمات اجتماعی این سازمان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ در زمینه تعهدات بلندمدت سازمان، به مستمری‌بگیران آران و بیدگلی ۷۲۴ میلیارد تومان حقوق پرداخت شد که در مقایسه با سال قبل از آن که ۴۷۶ میلیارد تومان پرداختی انجام شده، رشدی ۵۲ درصدی داشته است.

کد خبر 1760230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha