مهمترین اجلاس دینی کشور مربوط به پیرغلامان حسینی است

رمضان نژاد مهمترین اجلاس دینی کشور را اجلاس پیرغلامان حسینی دانست و سپس علت انتخاب کرمان برای میزبانی اجلاس بیست و یکم را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ جواد رمضان‌نژاد، چهارشنبه(۵ اردیبهشت) در نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که قرار است قبل از محرم امسال به میزبانی کرمان برگزار شود؛ ابتدا با بیان اینکه وعده صادق، علامت مهمی برای جهانیان بود و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را همه جهان به چشم دیدند؛ تصریح کرد: سال گذشته سه دواطلب برای میزبانی اجلاس بیست و یکم پیرغلامان حسینی وجود داشت که با توجه به تحولات منطقه، جایگاه کرمان به عنوان زادگاه سیدالشهدای جبهه مقاومت به عنوان میزبان انتخاب شد.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی افزود: در طوفان الاقصی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاس بودیم که وعده صادق هم رخ داد و بعد از این جریان، نگاه خیلی‌ها به شیعه عوض شد و نشان داد شیعیان پرچمداران قدس هستند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل اجلاس امسال که تکریم از خادمان اهل بیت است؛ اهمیت ویژه‌ای دارد و این یک اجلاس بینا بخشی در کشور است که صدا و سیما هماهنگ کننده آن است.

رمضان‌نژاد خاطرنشان کرد: اجلاس پیرغلامان حسینی مهمترین اجلاس دینی کشور است حتی پیشنهادهای متعددی مانند برگزاری مشترک با عراق و یا در ایام اربعین هم داده شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در کرمان شاهد دوره به بلوغ رسیده این اجلاس باشیم به گونه‌ای که مثال زدنی باشد و الگویی از برگزاری این اجلاس در کرمان داشته باشیم.

کد خبر 1760234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha