مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت معارفه شد

امروز آیین تودیع و معارفه مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت برگزار شده و از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تقدیر و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز آیین تودیع و معارفه مسئولین حوزه نمایندگی شهرستان جیرفت با حضور حجت الاسلام عرب پور مسئول دفتر نمایندگی استان کرمان، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان جیرفت در ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت برگزار شد و در این آیین از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تقدیر و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این آیین، گفت: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و مردمی است که نه تنها فضای کشور بلکه فضای جهان را پر از غیرت، قدرت و شهامت کرده است.


امام جمعه جیرفت ابراز کرد: امروز پس از عملیات وعده صادق، اقتدار سپاه پاسداران به خبر اول محافل سیاسی و امنیتی جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر پیکر رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی بود و حاوی این پیام بود که اگر دشمنان قصد هرگونه تعرض به منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهروندان ایران اسلامی داشته باشند با تنبیه شدیدتری روبرو خواهند شد.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: جا دارد از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت که همواره در اجرای برنامه های فرهنگی یار و یاور ما بوده اند، تشکر کنم.

مسئولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه تفکر الهی را در جامعه ترویج می دهند

محسن نسب امیری در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: نقش بی بدیل و تاثیر گذار حوزه نمایندگی ولی فقیه که در زمینه عقیدتی و اعتقادی کار می کند، بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت ابراز کرد: از زمان خلقت تا به امروز خداوند انسان هایی شاخص همچون پیامبران و اولیا را در بین مردم قرار داد که در حوزه دین و تقویت عبودیت خدا فعالیت کردند و این مهم نقش تأثیرگذار عقیدتی و هدایت بشریت را نشان می دهد.  

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس و موفقیت در عملیات وعده صادق‌ حاصل عملکرد خوب حوزه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه، نیروی های نظامی و حوزه های علمیه و نقش تاثیرگذار روحانیون است.

نسب امیری خاطرنشان کرد: مسئولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه انسان هایی وارسته هستند که تفکر الهی را در جامعه ترویج می دهند.

کد خبر 1760264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha