خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خون شهدا، انقلاب ایران اسلامی را بیمه و قدرت دفاعی امروز ما را نمایان کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در یادواره شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و ۱۴۱ شهید ارتشی شهرستان شیروان اظهارکرد: اقتداری که شهدا دارند در هیچ جای دنیا نیست، کسانیکه این انقلاب را با رهبری امام(ره) به پیروزی رساندند.

وی افزود: دشمنان، جنگ تحمیلی را به مردم تحمیل کردند که ارتش و سپاه در مقابل آن ایستادگی کرد و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و دفاع از انقلاب باید شهید می دادیم و نیروهای مسلح به خوبی در مقابل آنان ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بوده و شهدا با یک تفکر و اندیشه قوی در مقابل استکبار جهانی ایستادند و آنچنان مقاومت کردند که وقتی رژیم نتوانست به ایران حمله کند به مقدسات ایران توهین کردند.

امیر سرتیپ آذریان بیان کرد: باید قدرتمان را به دشمن نشان دهیم، هرجایی ظلم شود نظام جمهوری اسلامی از آن حمایت می کند.

وی بیان کرد: کسی جرات مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته و ندارد، پیروزی و نصرت از آن جمهوری اسلامی است و به دشمنان اجازه نخواهیم داد به مرزهای جمهوری اسلامی ایران تعرض کنند.

وی افزود: نیروهای جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آماده اند و با نوآوری دفاعی کار را ادامه می دهند چون دشمن همچنان چشمش دنبال جمهوری اسلامی ایران است.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

کد خبر 1760274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha