تکریم معلمان وظیفه ای همگانی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه ای همگانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها و مناطق جهت مشارکت در برنامه های تکریم وتجلیل از معلمان، گفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم های فرهنگی و هنری  را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان، گفت: انتظار می رود سایر دستگاه ها و نهادها در هفته معلم برنامه هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته ای اجرا کنند.

محمد جمالی گفت: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که  تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه ای همگانی است.

کد خبر 1760307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha