رقابت ۳۴ نامزد در دور انتخابات در استان تهران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران از رقابت ۳۴ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در سطح استان تهران در دور دوم انتخابات خبر داد.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،اولین جلسه شورای اداری شهرستان ورامین در سال ۱۴۰۳ ظهر امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ماه) در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد. 

سید عباس جوهری معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین گفت:انتخابات بسیار خوبی در ۱۱ اسفند ماه در سطح استان تهران برگزار شد و باید از همه مردم بصیر و فهیم استان تهران به واسطه این حضور علی رغم همه مشکلات و برنامه ریزی های دشمن تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود:همکاری شورای نگهبان و هیات های اجرایی در سطح استان تهران بی نظیر بود و در این مسیر خدمت،همدلی و همکاری خوبی در همه شهرستان ها اتفاق افتاد.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برنامه‌های انجام پذیرفته در دور اول انتخابات گفت:تمهیدات بسیار خوبی در سطح شهرستان های استان تهران برای پر شور کردن انتخابات در نظر گرفته شده بود  که میتوان از جمله آن به برگزاری مناظرات دانشجویی تولیدات سرود، نماهنگ،تئاتر،موشن گرافی و نیز همایش ها با اقشار مختلف و به ویژه برگزاری ۱۴۰ برنامه رای اولی ها که یکی از بهترین آنها در سطح استان تهران در شهرستان ورامین برگزار شد نام برد.
جوهری در پایان گفت:۳۴ نامزد برای کسب ۱۷ کرسی انتخابات در سطح ۲ حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات پردیس اسلامشهر و شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در دور دوم انتخابات رقابت می کنند و انتخابات حوزه انتخابیه در تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک  و در شهرستان های  ورامین پیشوا قرچک به صورت دستی برگزار می شود.

کد خبر 1760330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha