کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدامت کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمدجواد ایروانی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری امروز پنج شنبه (۶ اردیبهشت) در مراسم افتتاح زائرسرای شماره ۲ کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس، گفت: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

ایروانی با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

ایروانی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

وی گفت: امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1760446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha