درخشش دانش آموزان کردستان در مرحله کشوری جشنواره سفیران سلامت

خوشگوار از کسب ۶ عنوان برتر دانش آموزان استان کردستان در جشنواره سفیران سلامت خبر داد.

افشین خوش‌گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزارو ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی ، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد که بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت ، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

خوش گوار خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه ساران وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سید ایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتوماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

در بخش کارسازه ابتدایی روه مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آوردند.

کد خبر 1760459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha