روایت استقامت سنندجی‌ها برای آزادسازی شهر از دست ضد انقلاب تبیین شود

رمضانی هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را انتقال حقایق مکتوب آن دوران عنوان کرد و گفت: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی این شهر از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد، اظهار کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

وی هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب بیان کرد و گفت : حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش ما این است که همایشی غنی از روایت‌های صحیح برگزار شود چون واقعا مردم کردستان مردمانی با بالاترین سطح شعور سیاسی هستند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: ذکر خاطرات و فداکاری‌های این عزیزان هر سال باید به مردم یادآوری شود.

رمضانی در پایان یادآورشد: این همایش در ابعاد استانی و ملی بازتاب خواهد داشت لذا با بهترین کیفیت باید برگزار شود.

گفتنی است؛ همایش روز آزادسازی سنندج، بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1760463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha