عمل به فرامین رهبری سبب ریشه کنی فساد در جامعه می شود

حجت الاسلام برقرار با بیان اینکه متاسفانه مسئولان ما کمتر به سخنان رهبری عمل می کنند، گفت: اگر به ماده هایی که ایشان ارائه کردند تا به حال عمل می شد ریشه فساد کنده شده و از بین رفته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) در مورد تقوا، گفت: امام علی(ع) می فرمایند؛ تقوا هدفی است که هر کس آن را دنبال کند به هلاکت نخواهد افتاد و هر کس تقوا را به کار بندد پشیمان نمی شود.

امام جمعه موقت گرگان افزود: آن حضرت در این حدیث تاکید کرده اند؛ با تقوا رستگاران به رستگاری می رسند و با معصیت و گناه زیانکاران زیان می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای است، گفت: از خصوصیات اخلاقی پهلوانان، جوانمردی، مروت، مهمان نوازی، کمک به فقرا، فروتنی و تواضع و گشاده رویی است.

حجت الاسلام برقرار ادامه داد: روز (یکشنبه ۹ اردیبهشت)، روز شکست آمریکا در ویتنام است، این شیطان خبیث و شیطان اکبر حتی جنگل های ویتنام را به آتش کشید و مزارع آنها را نابود کرد.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس و ابلاغ فرمانهشت ماده ای مبارزه با فساد توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۰ در روز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت)، گفت: متاسفانه کمتر می بینیم مسئولان ما به سخنان معظم له عمل کنند.

امام جمعه موقت گرگان اظهارداشت: اگر به ماده هایی که ایشان ارائه کردند تا به حال عمل می شد ریشه فساد کنده شده و از بین رفته بود. متاسفانه زمانی که معظم له فرمانی می دهد و سخنی می گوید بعد از آن چند کنفرانس و سمینار برگزار و بعد به باد فراموشی سپرده می شود.

وی به سالروز عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از عملیات ها در جنگ عراق با ایران در روز دوشنبه، دهم اردیبهشت هم اشاره کرد.

حجت الاسلام برقرار با اشاره به روز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت) روز جهانی کار و کارگر، گفت: فلسفه این نامگذاری یادمان اعتراضات منسجم کارگران آمریکا و فراخوان اعتصاب سراسری برای نخستین بار است و خواست کارگران در این روز، کار کردن هشت ساعت در روز به جای ۱۴ ساعت کار کردن بوده است.

وی، به روز (چهارشنبه ۱۲ فروردین) سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم هم اشاره کرد و افزود: شهید مرتضی مطهری شخصیت بسیار گرانقدر و بزرگی است و امام (ره) فرمودند؛ ایشان حاصل عمر من بوده است و همه نوشته های ایشان مورد تایید امام بوده است.

کد خبر 1760489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha