مبارزه با فساد جدی‌ترین مطالبه مردم

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که از جدی‌ترین مطالبات عموم مردم مسئله مبارزه با فساد است، گفت: باید با فساد در هر شکل و هر جایی مبارزه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نمازجمعه این هفته مصلی امام خمینی رحمت الله علیه اظهار کرد: حکومت امام زمان (عج) حکومتی بر محور تقواست، ما که منتظر ظهور ایشان هستیم بدانیم که عصر حکومت حضرت براساس تقوا، عدالت و ایمان است، پس باید خودمان را آماده کنیم.

وی افزود: دهم اردیبهشت روز ملی خلیج همیشه فارس است، این بخش متعلق به این آب و خاک است و قطعا دشمنان توطئه‌هایشان برای تغییر نام و ماهیت آن به جایی نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: سالروز ابلاغ فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با فساد است، از جدی‌ترین مطالبات عموم مردم همین مسئله است که باید با فساد در هر شکل و هر جایی مبارزه شود و بساط فساد در نهادها، دستگاه‌ها و ادارات جمع شود.

مبارزه با فساد جدی‌ترین مطالبه مردم

وی بیان کرد: روز جهانی کار و کارگر را داریم، امسال شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است، برای تحقق آن قطعا باید کار و کارگران از بخش مردم بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند، هم به تعاونی‌ها، آحاد اشخاص، بنگاه‌های کوچک خانگی، صنایع دستی، کشاورزی، همه کارگران، زنان و مردان که برای خدمت به خلق کار می کنند توجه شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به روز و هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بزرگوار آیت الله مرتضی مطهری، گفت: ایشان مغز متفکر و معلم راستین تعالیم و معارف دین بودند که دارای قلمی توانا که مصداق والقلم و مایسطرون بوده است، از جامعه معلمان و تربیت‌کنندگان انسانی و اساتید کمال تشکر را داریم و این تذکر را به آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها می‌دهیم که کرسی معلمی از لیاقت‌ها و شایستگی‌های خاصی باید برخوردار باشد و هر کسی صلاحیت قرار گرفتن در این کرسی را ندارد چون مهمترین سرمایه یک جامعه یعنی بچه‌های یک جامعه در اختیار این کرسی و معلمان هستند.

مبارزه با فساد جدی‌ترین مطالبه مردم

خطیب جمعه ساری یادآور شد: ۲۱ شوال سالروز فتح آندلس است، این کشور در حوزه قلمرو اسلامی قرار داشت، یکی از قطب‌های علمی و مراکز پیشرفته از نگاه اسلامی آن روز بود، آندلس را ایمان فتح کرد، بی‌ایمانی، شهوت‌رانی و بی‌بندوباری اسپانیا و آندلس را از ما گرفت، همان سیاستی که امروز می‌خواهند برای شکست انقلاب اسلامی به‌کار ببندند باید حواسمان جمع باشد.

مبارزه با فساد جدی‌ترین مطالبه مردم

مبارزه با فساد جدی‌ترین مطالبه مردم

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به مناسبت روز ورزش ملی، زورخانه و ورزش باستانی که برای خودش منش پهلوانی خاص خودش را دارد، گفت: این ورزش برای ما سرمایه‌ای است.

کد خبر 1760494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha