پاشنه آشیل انقلاب «امید»، «ایمان» و «وحدت» است

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به سه گذاره «امید»، «ایمان و اعتقادات» و «وحدت و همبستگی» که به منافع ملی ما گره خورده است، اظهار کرد: این ها پاشنه آشیل انقلاب است و دشمن شدیدا بر روی آن برنامه ریزی کرده است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد محمدیان_ امام جمعه سنگر در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۷ اردیبهشت) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری به دیدار کارگران با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که اگر حال کارگران خوب باشد حال کشور هم خوب خواهد بود.  

وی اولین وظیفه مسئولان را همانطور که رهبری متذکر شدند «ایجاد امنیت شغلی برای کارگران» دانست و گفت: مقوله بعدی مهارت افزایی است.  

محمدیان همچنین به گلایه مقام معظم رهبری در خصوص بیمه کارگران اشاره کرد و افزود: «سیاست های کلی تامین اجتماعی آنگونه که باید اجرا نشده است». 

وی تصریح کرد: رهبری همچنین از کارگران خواست تا ارزش کار خود را بدانند چرا که در این شرایط اقتصادی، استقلال کشور ما منوط به تلاش و ارزش گذاری به کارگر و کار است.  

محمدیان اظهار کرد: انضباط در محیط کار و احساس مسئولیت به کاری که انجام می دهیم از نکات مهمی بود که رهبری در اجتماع بزرگ کارگری که در حسینه امام خمینی بود، متذکر شدند.  

وی در ادامه با بیان اینکه، صحنه هایی از جلوه های انسانیت و دفاع از حقوق انسان و بشریت را در میان دولت های جهان می بینیم، گفت: این یک اتفاق ویژه و بسیار امیدوار کننده است.  

محمدیان اذعان کرد: سال های متمادی استعمار و استکبار و برخی کشورها با رسانه های هالیودی خودشان و با شعار دروغین دفاع از حقوق بشر در عین اینکه قاتل بسیاری از زنان و کودکان بودند، با ماسک دفاع از حقوق بشر، ظلم به بشریت می کردند.  

وی خاطر نشان کرد: در زمانه ای که جمهوری اسلامی ایران، به سبب دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین متهم به تروریسم میشد می بینیم که به لطف خدا باطل ماندنی نخواهد بود و دنیا متوجه چهره پلیدشان شده است.  

محمدیان با بیان اینکه نقاب از صورت امریکا، انگلیس و رژیم کودک کش اسرائیل برداشته شده است، افزود: هر روز شاهدیم که در برخی از این کشورها و دانشگاه هایشان خیزش بسیار امیدوار کننده ای در دفاع از حقوق فلسطین و مردم مظلوم غزه شکل می گیرد که تا حدودی چهره ظالم را عیان می کند.

وی تصریح کرد: در تعامل بین فرهنگ ها و جنگ فرهنگی، فرهنگ غربی در برخی جاها در کف جامعه ما نیز اقداماتی را از ما گرفته اما در واقع، فرهنگ جمهوری اسلامی فرهنگ مقاومت است و می بینیم که اکنون این فرهنگ در اقصی نقاط جهان چگونه دارد خود را نشان می دهد.  

محمدیان با تاکید بر برنامه دشمن در برابر فرهنگ مقاومت اظهار کرد: پایگاه و بنیان این فرهنگ از شروع انقلاب اسلامی با امام خمینی، معمار کبیر نشات گرفته است.  

وی ادامه داد: دشمن می داند مبدا ترویج این فرهنگ و مقاومت از کجاست و ازین رو هدف گذاری او استحاله فرهنگی است.  

محمدیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در یکی دو سخنرانی اخیرشان به مقوله عفاف و حجاب تاکید کردند و دیدم که فرمودند «در مقابل تهاجم، باید جلوی جسارت و حماقت دشمن ایستاد و مسئولیت به گردن قوای سه گانه و نهادهای است که متولی امور فرهنگی هستند». 

وی بیان کرد: در همین عملیات «وعده صادق» که چندی پیش رخ داد دیدیم که وحدتی در جامعه ما شکل گرفت و مردم ما بیشتر با هم متحد شدند.  

محمدیان با اشاره به سه گذاره «امید»، «ایمان و اعتقادات» و «وحدت و همبستگی» که به منافع ملی ما گره خورده است، اظهار کرد: این ها پاشنه آشیل انقلاب است و دشمن شدیدا بر روی آن برنامه ریزی کرده است.  

وی با تاکید بر اینکه، جامعه ناامید یعنی جامعه ای ساکن که اگر حرکتی نداشته باشد سقوط هم خواهد کرد گفت: ملتی که دچار تفرقه شوند با کوچکترین حمله نظامی متفرق خواهند شد و دشمن زود به اهدافش می رسد.  

محمدیان اذعان کرد: دشمن برای اینکه اساس و بنیانی نه فقط از اسلام بلکه نام و یادی از ایران باقی نماند به دنبال تفرقه است.  

امام جمعه سنگر در ادامه مساله عفاف و حجاب را یک چالش دانست و افزود: دشمن با قائده و برنامه وارد صحنه شده است و سال های سال است که برای آن برنامه ریزی کرده اند.

وی جمهوری اسلامی را مخالف ولنگاری عنوان کرد و ادامه داد: برخی از این بی حجاب ها و هنجارشکنان کسانی هستند که به دلار پول میگیرند تا بتوانند بی بند و باری را در جامعه ترویج کنند.

کد خبر 1760512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha