مرکز تخصصی نماز در استان اصفهان تشکیل می‌شود

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به ارائه برنامه‌های تخصصی در حوزه نماز گفت: مرکز تخصصی با موضوع نماز در استان اصفهان تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام «ابراهیم رنجبر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه ریزی صورت گرفته ستاد مرکز اقامه نماز کشور برای فعالیت تخصصی در حوزه فرهنگ این فریضه دینی اظهار داشت: مراکز تخصصی نماز برای تربیت مربی، فعالیت پژوهشی، ارائه راهکار و رصد و برنامه ریزی در حوزه اقامه نماز در سراسر کشور تاسیس می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان افزود: این نهاد بزودی در اصفهان نیز تاسیس می شود که خدمات آن به سراسر استان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این مرکز در قم و مشهد تاکنون راه اندازی شده و اصفهان سومین استان است، تصریح کرد: ارائه فعالیت تخصصی با حضور کارشناسان خدمات متفاوتی از اهداف راه اندازی این مراکز تخصصی نماز است.

حجت الاسلام رنجبر خاطرنشان کرد: پژوهش ها و اقدامات تخصصی امکان ارائه راهکارهای هدفمند در حوزه ترویج نماز و اقامه جماعت آن را فراهم می کند.

وی به تولید محتوا برای پاسخ به شبهات و سوالات و تبیین اهمیت نماز اشاره کرد و گفت: این تصمیم در اولویت برنامه های مرکز تخصصی نماز قرار می گیرد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان اضافه کرد: افراد صاحب نظر و توانمند در عرصه های دینی، فرهنگی، تولید محتوا و پژوهشگر می توانند با مرکز تخصصی نماز همکاری کنند.

کد خبر 1760537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha