تولید نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی پذیرفته نیست

فرماندار زهک با بیان اینکه تولید نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی پذیرفته نیست، گفت: ادارات نباید دچار روزمرگی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسن دهمرده در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار داشت: نمره سال گذشته ادارات شهرستان زهک در تحقق سیاست های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم در شهرستان؛ نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه ریزی درست شاخص های توسعه این شهرستان در بخشهای مختلف ارتقا یابد.

فرماندار زهک افزود: ما چاره ای جز جبران عقب ماندگی ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت شهرستان نداریم لذا مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف تری نسبت به بقیه داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به شعار سال و همچنین اولویت های دولت سیزدهم گفت: از عملکرد بعضی از دستگاه های اجرایی نارضایتی های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام نمایند و از ایجاد ناامیدی در جامعه جلوگیری شود. تولید نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی پذیرفته نیست و ادارات نباید دچار روزمرگی باشند؛ با ابتکار و نوآوری و همچنین تدوین برنامه سالیانه بهره وری در ادارات افزایش می یابد.

شرح اجمالی قانون بودجه امسال و تاکید بر الزام اولویت ها و سیاست های دولت در شهرستان  از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری شهرستان زهک مطرح و همچنین تعدادی از مدیران نیز به تشریح برنامه های خود پرداختند و در پایان از رییس آب و فاضلاب شهرستان بابت اقدامات مطلوب این اداره در سال گذشته در جهت مدیریت و رفع تنش های آبی و همچنین از تعدادی از مدیران بابت تلاش های آنان در بحث مدیریت صحیح سیلاب اخیر تقدیر گردید.

کد خبر 1760914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha