افتتاحیه صد و سی ویکم دوره بصیرت سازمان عقیدتی ارتش

صد و سی ویکم دوره بصیرت با حضور اساتید قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایام گرامیداشت هفته معلم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ مراسم افتتاحیه صد و سی ویکم دوره بصیرت با حضور اساتید قرآن و عترت و تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایام گرامیداشت هفته معلم و بهره مندی از مقام معنوی معلم شهید مطهری(ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین الله قلی، معاون آموزش وتربیت و سرهنگ مهدی میدانی رییس اداره قرآن عترت و نمازسازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرماندهان ومسئولان محلی در هتل الغدیر مشهد آغاز به کار نمود.

در ابتدای این مراسم که باحضور اساتید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین راشدیزدی، از اساتید اخلاق، به بیان نقش اخلاق، تعلیم و تربیت در امور دینی ومعنوی پرداخت وافزود: همانا انسان جهت کسب فضایل اخلاقی نیازمند به تعلیم و تعلم است و لذا این پیامبران بودند که دست بشر را گرفتند و انسان را آموزش دادند واین انسان است که براساس ظرفیت خود می‌تواند به لقا الله برسد.

وی در ادامه به اهمیت این دوره پرداخت وثواب این کار را برابر با ثواب انبیا دانست و گفت: شما اکنون در موضع بلندی هستید و امروز ارتش ما ارتشی است که قرآن دارد، صحیفه سجادیه دارد، نهج البلاغه دارد واینها همه مرهون تلاش شما بوده است.امید است که تمام مردم از وجود شما بهره مند شوند والحمدلله تاکنون نیز بسیار موفق بودید.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین الله قلی معاون آموزش وتربیت سازمان عقیدتی سیاسی اجا به تشریح این دوره پرداخت و این دوره را تلفیقی از همکاری مشترک معاونت آموزش و تربیت و همچنین اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی اجا دانست و خاطر نشان کرد: امید است این اتفاق موجبات رشد وتعالی آموزه های بصیرتی و قرآنی در بین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران گردد. در پایان مراسم ، از اساتید محترم این دوره که در امر خطیر آموزش بصیرتی کارکنان تلاش کرده اند با اهدا جوایز و لوح، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1760974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha