رونمایی از آثار و تازه‌های نشر «استعمارشناسی ایران» در بزرگداشت دکتر کریم مجتهدی

همزمان با برگزاری ویژه برنامه «یک عمر معلم»، رونمایی از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی و همچنین ۲۰ جلد کتاب انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با محور استعمارشناسی ایران، با حضور وزرای فرهنگ و علوم صورت پذیرفت.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به مناسبت روز معلم، صبح امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه بزرگداشت استاد مرحوم دکتر «کریم مجتهدی» کرد.

در این ویژه برنامه‌ که با حضور «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی و همچنین ۲۰ جلد کتاب انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با محور استعمارشناسی ایران رونمایی شد.

در این ویژه برنامه اساتید مختلف رشته های مختلف علوم انسانی به ویژه فلسفه در مورد رویکرد علمی دکتر کریم مجتهدی سخنرانی کردند و همچنین در بخشی از این برنامه تنی چند از پژوهشگران و اعضای هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برخی آثار این فیلسوف برجسته را معرفی و بررسی کردند.


 

کد خبر 1761056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha