مشارکت دانش‌آموزان در مسابقات قرآنی در جامعه امید بخش است

امام جمعه شهرستان چرام گفت: مشارکت دانش‌آموزان در مسابقات قرآنی در جامعه امید بخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نورالله افشار عصر امروز در آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت  و نماز دانش آموزان استان کهگیلویه وبویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام آغاز شد، اظهار کرد: ارتباط با قرآن و اهل‌البیت (ع) علاوه بر هدایت بشر برای پیشرفت انسان نیز کارآمد بوده و نتایج آن در رشد جامعه محسوس است.


 وی با اینکه عمل صالح و پیشرفت انسان در گرو بهره‌گیری از فرامین انسان ساز این کتاب آسمانی است بیان کرد: امروز نسل نوجوان و جوان دانش آموز در مسیر قرآن و معارف اسلامی گام بر می‌دارند و آینده روشنی برای آنان ترسیم می‌شود.


امام جمعه شهرستان چرام راهپیمایی قرآنی در شهرستان چرام  و عطر آگین شدن این شهرستان به نور قرآن را ابتکاری ارزشمند دانست و از همه متولیان آموزش وپرورش که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی گام برمی دارند تقدیر وتشکر کرد.


گفتنی است، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور ۱۲۰۰ دانش آموز در دو بخش دختر و پسر به مدت چهار روز در شهرستان چرام با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش و مسئولان استانی و شهرستانی از امروز آغاز شد.

کد خبر 1761266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha