نگاه تدبری در قرآن اصل انتقال مفاهیم کاربردی است

شهسواری گفت: در نگاه تدبر محوری در قرآن، اصل بر انتقال مفاهیم قرآن و استفاده کاربردی از آن برای تمام رده های سنی با هر حجم از مشغله و هر میزان از توانایی به خاطرسپاری آیات است.

ئالا شهسواری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان ضمن اشاره به برگزاری طرح زندگی با آیه ها و شرکت کنندگان در این طرح اظهار کرد: در طرح زندگی با آیه ها که به مدت پنج سال و هر سال ۳۰ آیه کاربردی با هدف ترویج این آیه‌ها در سطر سطر زندگی عمومی جامعه جاری و ساری شود، برگزار می شود.

وی افزود: آنچه برای مسوولان ذی‌ربط طرح ملی زندگی با آیه ها مهم است، فهم و تدبّر در موضوعات قرآنی و در نهایت تعالی فرد به سمت عمل به آیات قرآن کریم است.

 کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج ابراز داشت: در طرح ملی زندگی با آیه ها آموزه های قرآن در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و هرکس به فراخور سن، تجربه و اندوخته‌های قرآنی خود با کلام الهی انس پیدا می کنند.

گفتنی است؛ با توجه به استقبال مردم جهت شرکت در مسابقه سی آیه اول که امسال مورد تحلیل قرار گرفت؛ این مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمدید شده است.

کد خبر 1761409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha