تدارک ۱۴ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی همزمان با کرامت در خراسان جنوبی

شاد گفت: کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی برای بزرگداشت دهه کرامت اجرای بیش از ۱۴ عنوان ویژه برنامه را در دستور کار خود قرار داده است‌.

فاطمه شاد- مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون بانوان خدمت رضوی برای بزرگداشت دهه کرامت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۴ عنوان ویژه برنامه طی دهه کرامت به همت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در استان اجرا خواهد شد، افزود: آذین بندی کانون بانوان و برگزاری دوره آموزشی تسهیل گران جوانی جمعیت تحت عنوان حسنه ماندگار از جمله این برنامه ها است.

شاد در ادامه عنوان کرد: حضور در بیمارستان های استان و عیادت از مادران و نوزادان و اجرای طرح میثاق با ولایت همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) و شرکت خادمیاران در نماز جمعه و میز خدمت طی دهه کرامت در دستور کار قرار دارد.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی ادامه داد: از دیگر برنامه های دهه کرامت می توان به ویژه برنامه شادیانه با حضور دختران، ویژه برنامه میثاق یاران، دیدار با خانواده شهدا و عیادت از خادمیاران بیمار و خانواده های خادمیاران متوفی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طی دهه کرامت نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در استان برپا خواهد شد، افزود: مراسم اجتماع رضوی جهت تکریم مادران داری چهار فرزند بیشتر در منطقه یک شهرستان بیرجند ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شاد در ادامه عنوان کرد: پویش نذر امام «اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند» و برگزاری اردوی جهادی در روستای علی آبادی زارعی طی دهه کرامت در دستور کار این کانون قرار دارد.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی در پایان گفت: برگزاری مراسم عقد رضوی زیر پرچم امام رضا علیه السلام و تکریم از خیرین و واقفین از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

کد خبر 1761481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha