استقرار ۱۴۰ منجی غریق در ۷۰ ایستگاه در سواحل شهرستان رشت

اسماعیلی با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا در تابستان پیش رو، ۱۴۰ منجی غریق در ۷۰ ایستگاه در سواحل شهرستان رشت مستقر خواهند شد گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ستاد ساماندهی سواحل، ایجاد فضای امن برای مردم و گردشگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، هاشم اسماعیلی_ رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان امروز(پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت) در نشست هم اندیشی کمیته سالم سازی سواحل شهرستان رشت که در دفتر بخشداری خشکبیجار برگزار شد، گفت: طرح سالم سازی دریا در سال ۱۴۰۳، با هدف هماهنگی بین دستگاهی در جهت رفع مشکلات پیش رو و ایجاد تمهیدات لازم به منظور تولید برنامه‌های مختلف در حوزه‌های زیر ساختی، افزایش تجهیزات با رویکرد برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به ساحل برای ایام تابستان برگزار می شود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ستاد ساماندهی سواحل ایجاد فضای امن برای مردم و گردشگران است.

اسماعیلی افزود: برای جذب و سازماندهی نیروها همه ناجیان غریق باید در سایت فدراسیون نجات غریق و غواصی ثبت نام کنند و پنل شخصی داشته باشند.

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است که با اتحاد و انسجام دستگاه‌های مربوطه بتوانیم امسال هم مثل سال گذشته بدون هیچ غرقی تابستان امنی را برای مسافرین رقم بزنیم.

گفتنی است، در ادامه این نشست، بخشدار خشکبیجار، دهیاران از زحمات رئیس هیئت نجات غریق وغواصی شهرستان رشت در تابستان ۱۴۰۲ جهت ارائه خدمات و پرداخت معوقات به موقع ناجیان و مراقبین دریا قدردانی کردند و به کمبود تجهیزات و نقاط قوت و ضعف جهت ارائه خدمات بهتر به مسافرین اشاره داشتند.

شهرستان رشت ۲۲ کیلومتر نوار ساحلی دارد.

استقرار ۱۴۰ منجی غریق در ۷۰ ایستگاه در سواحل شهرستان رشت

کد خبر 1761568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha