حضور فرهنگی ایران در دانشگاه نیروی هوایی پاکستان

به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در اسلام‌آباد، دستاوردهای فرهنگی و هنری ایران در دانشگاه نیروی هوایی پاکستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی بین دو کشور ایران و پاکستان و به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، نمایشگاه دو روزه غرفه فرهنگی ایران در دانشگاه نیروی هوایی پاکستان برپا شد.

این رویداد فرهنگی در قالب کنفرانس وحدت در تنوع و به دعوت دانشگاه نیروی هوایی و مؤسسه سیاستگذاری صلح و توسعه اسلام آباد و با نهادهای بین‌المللی کشورهای دارای سفارتخانه در اسلام آباد و سازمان‌های بین‌المللی پاکستانی اجرایی شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، جمعی از سفراء و دیپلمات‌های خارجی، شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، دانشجویان، محققان و اساتید این دانشگاه حضور داشتند و از زیبایی و جذابیت غرفه مربوط به جمهوری اسلامی ایران ابراز خرسندی کردند.

علاوه بر چینش منحصر به فرد اقلام فرهنگی، صنایع دستی و نمادهای فرهنگی ایرانی تعامل و گفت‌وگوی عوامل فرهنگی غرفه با مخاطبین در کنار توزیع بروشور و مجلات سیاحتی و گردشگری کشورمان مورد توجه اکثر بازدید کنندگان به ویژه دانشجویان و اساتید این دانشگاه قرار گرفت.

به همین منظور، خانم وسیمه شهزاد، رئیس هیأت امنای دانشگاه و رئیس دپارتمان علوم اجتماعی ضمن قدردانی از حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه از پویایی و زیبایی غرفه ایران قدردانی و تشکر به عمل آورد.

کد خبر 1761915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha