شادی کودکانه بیماران بستری از پشت پرده کمک های خیرین

مسئول بخش اطفال بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: یکی از خیرین شهرستان جهت شادی کودکان بستری، تعدادی وسایل بازی و گهواره اهداء کرد.

فوزیه کاظمی، مسئول بخش اطفال بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: یکی از خیرین عزیز در اقدامی خیرخواهانه جهت شادی و رفاه کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان مقداری اسباب بازی جهت اتاق بازی‌های کودکان بخش اطفال این بیمارستان خریداری و اهداء کرد.

 وی عنوان کرد: هر چند شاید از نظر دیگران از لحاظ مادی ارزش آنچنانی نداشته باشد اما مهم حرکت و دیدگاه اهدا کننده می باشد که بسیار برای ما با ارزش است.

کاظمی با اشاره به نگاه ویژه خیرین شهرستان به بیمارستان شهرخاطرنشان کرد: تاکنون و طی سال های اخیر خیران اقدام به خرید دستگاه ها و تجهیزات به روز و خوبی برای رفاه حال بیماران کردند و ثمرات خوبی را در پی داشته است.

 مسئول بخش اطفال بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شیروان بیان کرد: خیرین این سری با دید و نگاه شادی و خوشحالی کودکان بستری بخش اطفال، بار دیگر ثابت کردند همواره نگاه ویژه به بخش اطفال داشته و هر اقدامی جهت خرسندی آنان انجام خواهند داد.

 کاظمی اضافه کرد: این بخش دارای پنج  اتاق بستری است که هر اتاق ظرفیت ۶ تخت را دارد که به علت بیماری های مختلف از جمله اسهال خونی و استفراغ در فصل تابستان بستری می شوند.

کد خبر 1761967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha