بسیج سازندگی الگوی جدیدی از حکمرانی مردمی

علی بهادری جهرمی در پیامی گفت: امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با صدور پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت و نوشت: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌توجهی بردارد.

بسیج سازندگی الگوی جدیدی از حکمرانی مردمی

وی افزود: امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است.

سخنگوی دولت در این پیام اظهار داشت: اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بسیج سازندگی الگوی جدیدی از حکمرانی مردمی

بهادری جهرمی در این پیام یادآورشد: بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر به ویژه شهید حاج عبدالله والی، ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 1761981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha