برگزاری پویش «آینده شبیه توست» همزمان با روز دختر

اردبیلی با اشاره به برنامه های دهه کرامت گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت روز دختر، پویشی با عنوان «آینده شبیه توست» طراحی شده که ذیل این عنوان تصویر سازی ها و گرافیک های متنوع و جذاب، جهت اکران در فضاهای شهری با همکاری سازمان زیباسازی انجام می شود.

«مریم اردبیلی» مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان با اشاره به  برنامه های دهه کرامت گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت روز دختر ، پویشی با عنوان  «آینده شبیه توست» طراحی شده که ذیل این عنوان تصویر سازی ها و گرافیک های متنوع و جذاب، جهت اکران در فضاهای شهری با همکاری سازمان زیباسازی انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: برپایی ایستگاه های ثابت و سیار در سطح شهر با هویت بصری و شعار یکسان نیز از برنامه هایی هاست که با اهدای هدایا و توزیع گل، پیکسل و اقلام فرهنگی متناسب با پویش در فضاهای پر تردد شهری اجرایی خواهد شد.

اردبیلی بیان کرد: همچنین برای دختران شهر در سطح مناطق ۲۲گانه، جشن های بزرگی به همراه تقدیر از شرکت کنندگان در پویش ماه مهربانی در ماه رمضان ویژه روزه اولی ها و دختران نوجوان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران  با بیان اینکه رونمایی از سومین فاز طرح «هزار امید» در سال جدید نیز همزمان با روز دختر اجرایی خواهد شد. خاطر نشان کرد: این طرح با توجه به خروجی مناسب و موثرش در بحث کنشگری دختران، با استقبال ویژه ای همراه شد که به همین علت، اجرای فاز سوم آن همزمان با روز دختر مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: برگزاری نشست هم افزایی با شرکت فعالان حوزه نوجوان به منظور گردآوری ایده های برتر هم از سایر برنامه هایی است که برای دهه کرامت و روز دختر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1761998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha