بانک ها باید اعتبارات خود را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند

آیت الله نورمفیدی گفت: بانک ها باید اعتبارات خود را در مسیر تولید، توسعه و پیشرفت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با مدیریت جدید بانک ملی شعب استان گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، گفت: باید اعتبارات را در مسیر تولید جریان داد و صرف توسعه و پیشرفت کشور شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: باید در جهش تولید از مشارکت مردم استفاده شود و به عنوان یک افق برتر نگاه شود تا همه امکانات در این مسیر قرار گیرد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها، گفت: پرداخت تسهیلات به برخی از اقشار لازم است ولی باید در حدی باشد که به توسعه و پیشرفت کشور لطمه وارد نکند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه نگاه قرآن کریم به انسان ریشه جهان بینی دارد، ادامه داد: همان طور که خداوند متعال این عالم را بدون نقص ساخته ما انسان ها هم باید این عالم را اینگونه بسازیم.  

وی اظهارداشت: انسان خلیفه الله است و فقط در حوزه مادی و جهانی نیست و انسان از این جایگاه می تواند به عالی ترین کمال الهی برسد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه در دنیای علم و غرب، انسان را فقط یک حیوان عاقل می داند، گفت: انسان باید قدر و منزلت و جایگاه خود را بداند و مسئولیت اجتماعی خود را باید به خوبی بداند.

وی با تاکید بر اینکه بانک ها باید اعتبارات خود را در مسیر توسعه قرار دهند، افزود: اقتصاد استان بر پایه کشاورزی است و باید علاوه بر توجه به این بخش به سایر بخش ها همچون گردشگری هم توجه شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: همه باید توسعه یافتگی را درک کنند و پیشرفت را حس کنند و اراده خوبی هم وجود داشته باشد.

کد خبر 1762104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha