احادیث و شعر رضوی به همت خوشنویسان در سلطانیه کتابت می شود

امیرلو گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) کتابت احادیث و شعر رضوی با حضور جمعی از خوشنویسان سلطانیه آغاز و در روز میلاد امام رضا(ع) نمایشگاهی از این آثار در مجتمع فرهنگی هنری ولیعصر دایر می شود.

مجید امیرلو، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های دهه کرامت اظهار کرد: از ۲۱ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا ۳۱ اردیبهشت ماه سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت با شعار «با شما سربلندیم» نامگذاری شده است.

وی با یادآوری اینکه اولین روز از این دهه به عنوان بهترین دختر دنیا، الگوی حجاب و عفاف نامگذاری شده است، گفت: این روز فرصت مناسبی برای معرفی سیره عملی حضرت معصومه(س) به عنوان الگوی دختران جامعه است که به همین مناسبت مراسم جشنی با حضور دختران کانون های مساجد سلطانیه در دهه کرامت اجرا می شود.

امیرلو از برگزاری جشن روز دختر در روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ما در سالن علامه حلی اشاره کرد و گفت: ایستگاه نقاشی، قصه گویی و شعر خوانی برای این دهه پیش بینی شده است.

رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) کتابت احادیث و شعر رضوی با حضور جمعی از خوشنویسان سلطانیه آغاز و در روز میلاد امام رضا(ع) نمایشگاهی از این آثار در مجتمع فرهنگی هنری ولیعصر دایر می شود.

کد خبر 1762115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha