برگزاری هفدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد با حضور ۱۷ خادم بارگاه رضوی

حجت الاسلام مهدوی نژاد ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: هفدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد با حضور ۱۷ خادم بارگاه رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد مدیر کانون جوانان رضوی استان و مسئول ستاد برگزاری هفدهمین جشنواره زیرسایه خورشید یزددر هفدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد گفت: تلاش دشمنان برای محو آثار توحیدی است که در مقابل افرادی هستند که بهترین و اثرگذارترین وقایع را ماندگار می کنند که این کاری انبیایی و  پیامبری است.

وی افزود: جشنواره مردمی و بی المللی زیر سایه خورشید در هفدهمین سال خود قرار دارد که در ایام دهه کرامت در تمامی شهرها و روستاهای کشور این برنامه معنوی اجرا می شود.

حجت الاسلام مهدوی نژاد ادامه داد: این برنامه در ۱۲ کشور اجرا می شود و میزبان خادمان و پرچم حرم هستند.

وی گفت: ترویج معنویت رضوی در جامعه و ترویج فرهنگ رضوی و حضور خادمان و پرچم رضوی در جامعه از جمله اهداف این جشنواره است.

دبیر کانون جوانان رضوی استان یزد بیان کرد: شعار امسال جشنواره با شما سربلندیم هست.

وی گفت: رویکرد امسال عزت و امید است که تمامی برنامه ها طی این دو مفهوم پیش می رود و معتقدیم حضرت رضا (ع) مظهر عزت و اقتدار هستند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد افزود: یکی از مفاهیم دیگر که مورد توجه قرار گرفته شامل کشف حجاب و بی حجابی است که توجه به مفهوم امید و عزت در سایه عفت مورد توجه قرار میگیرد.

هفدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد گفت: یکی از مسائل اصلی دیگر کشور در زمینه فرزند آوری است که در این فرصت نسبت به افزایش معرفت عمومی در این ساحت توجه کرده ایم.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال این مفهوم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد ادامه داد: توجه به فرصت های فرهنگی استان در بوم تاریخی و جغرافیایی و فرهیختگان استان از جمله مباحث دیگر مورد توجه ما است.

مجتبی حیدری دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید نیز در این مراسم گفت: هفدهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد در دهه کرامت برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید بیان کرد: در این راستا نزدیک به دو ماه ستاد را تشکیل داده این که با حضور در تمامی شهرستان ها برنامه ریزی راانجام داده ایم.

وی گفت: تعداد خادمان این جشنواره ۸۵۰ نفر در شهر یزد و در شهرستان ها حدود ۶۰۰ نفر هستند.

حیدری افزود: تمام برنامه های استان توسط ستاد برنامه ریزی شده است و در قالب سایت (سخی) ارائه شده است.

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید گفت: از ابتدای شروع دهه کرامت حضور خادمان را داریم و برنامه های مختلفی از جمله دیدار و مراسمات و استقبال انجام می شود.

وی افزود: برنامه بزرگ جشن زیر سایه خورشید نیز برای چهاردهمین سال در روز ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

حیدری ادامه داد: در این جشنواره ۱۷ نفر از خادمان حرم رضوی در استان حضور پیدا می کنند.

کد خبر 1762146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha