پایتخت گل و گلاب ایران؛ «زیر سایه خورشید»

معاون اجرایی چهاردهمین جشن‌های ملی زیرسایه خورشید در منطقه کاشان گفت: پایتخت گل و گلاب ایران در دهه کرامت میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود.

مسعود فدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با گرامیداشت دهه کرامت گفت: خادمان حرم رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای شرکت در جشن ها و برنامه های مردمی دهه کرامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در این منطقه حضور خواهند یافت.

معاون اجرایی چهاردهمین جشن‌های ملی زیرسایه خورشید در منطقه کاشان افزود: این کاروان متشکل از یک روحانی، مدیر کاروان، یک مداح و دو خادم حرم رضوی است و برنامه ها توسط جوانان موسسه خادمین حضرت رضا(ع) هماهنگ و اجرا می‌شود.

فدوی ادامه داد: حضور در گلزار شهدا ویادمان شهدای گمنام، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، حضور خادمان در سه بیمارستان منطقه شمال استان اصفهان، عیادت از بیماران صعب العلاج در منازل و عیادت از بیماران دیالیزی در مرکز دیالیز کاشان از جمله برنامه های این کاروان در سفر به کاشان است.

معاون اجرایی جشن ملی زیر سایه خورشید ادامه داد: ۷۰ برنامه متنوع در منطقه شمال استان اصفهان (کاشان، آران وبیدگل، نطنز و شهر بادرود، قمصر و منطقه اردهال) پیش بینی شده است که خادمان رضوی در آن حضور خواهند یافت.

جشن‌های ملی زیرسایه خورشید از سال ۸۳ در شهرستان های شمال استان اصفهان آغاز شده است و این منطقه تنها محل خارج از مرکز استان است که همه ساله پذیرای کاروان زیر سایه خورشید است.

کد خبر 1762149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha