طرح یاس الگویی موفق برای هم افزایی بین دستگاه‌ها

فرهمندپور گفت: اجرای طرح یاس در ۴ سال اخیر الگویی بسیار خوبی برای هم افزایی بین دستگاهها برای حل مسئله است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، فهیمه فرهمندپور امروز سه شنبه (۱۸اردیبهشت) در حاشیه برپایی نمایشگاه عطر گل یاس کار مشترک کمیته امداد امام خمینی ره و هلال احمر، در محل نمایشگاه آستان قدس رضوی، بیان کرد: در دعاهای خود بگوییم: خدایا به من ظرفیتی عطا کن تا چیزهایی که دوست ندارم اما قابل تغییر نیست بپذیرم و به من قدرتی عطا کن تا آنچه قابل تغییر است را با تلاش تغییر دهم.

رئیس ستاد زن و خانواده شورای انقلاب فرهنگی  گفت: بر اساس تجربه ای که دارم می گویم: گاهی اوقات سالها برای تغییر جیزی تلاش می کنیم و بعدها می فهمیم قابل تغییر نبوده و گاهی سالها برای چیزهایی که قابل تغییر هستند با آن کنار می آییم در حالی که قابل تغییر است.

وی افزود: شما دختران تمام ظرفیت را بکار ببرید که چیزهای قابل تغییر را به بهترین شکل تغییر دهید و در این نمایشگاه دخترانی دیدم که در مواردی که قابل تغییر بوده ، با تلاش تغییر دادند.مگر می شود که شما دیگران را در سیل و طوفان کمک کنید اما نتوانید از طوفان های زندگی خود له سلامت عبور نکنید.

فرهمندپور با بیان اینکه ما در زندگی و در تمام مسائل و بن بست ها یا راهی خواهیم یافت و یا راهی خواهیم ساخت و هرگز به بن بست نمی رسیم، افزود: یک‌نگاه پر افتخار ما به آموزه های دینی است و ما در نظام مدیریتی باید تابع این نکته باشیم که یا راهی خواهیم یافت و یا خواهیم ساخت.

وی گفت: امام فرمودند: ما مامور به تکلیف هستیم و مامور به نتیجه نیستیم و ما مدیران مامور به انجام کار بر اساس امکان حضور نتیجه هستیم. ما باید به دنبال کارهای جدید باشیم و اتفاق ۴ سال اخیر الگویی بسیار خوبی برای هم افزایی بین دستگاهها برای حل مسئله است.

رئیس ستاد زن و خانواده شورای انقلاب فرهنگی بیان کرد: مهمترین جایگاه سیاست گذاری اعلام آمادگی در مسیر حل مسائل جامعه هدف است و ما اعلام آمادگی می کنیم شما اگر نیاز به بسته های سیاستی جدید و .. می باشد کمک می کنیم.

وی در پایان گفت: طرح یاس در ۴ سال گذشته برای توانمند سازی دختران با همکاری هلال احمر و کمیته امداد اجرا شد.

انتهای خبر

کد خبر 1762188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha