18 کتابخانه مساجد منطقه 9 به امکانات سخت‌افزاری تجهیز می شوند

مسجد و کانون های مساجد: کردی از تجهیز 18 کتابخانه مساجد این منطقه به امکانات سخت‌افزاری خبر داد.<BR>

سعید کردی، کارشناس فرهنگی و مسئول امور مساجد منطقه 9 شهرداری تهران از آغاز طرح تجهیز کتابخانه‌های مساجد جنوب غرب تهران خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: در مرحله اول اجرای این طرح کتابخانه 18 مسجد بر اساس نیازسنجی انجام شده به کتاب، صندلی، قفسه و کمد تجهیز می‌شود.

وی افزود: احداث فضای مورد نیاز برای کتابخانه‌ها از دیگر اقدامات اجرایی در مرحله اولیه طرح تجهیز است و در این راستا تعدادی از مساجد که فاقد کتابخانه هستند به این مکان مجهز می‌شوند.

کردی با بیان اینکه اقدامات اولیه برای اجرای طرح تجهیز کتابخانه مساجد منطقه 9 از یک ماه قبل آغاز شده است، اظهار کرد: مساجد المهدی (عج)، سیدالشهدا (ع)، صاحب‌الزمان (عج) خیابان هاشمی، فاطمه‌الزهرا (س)، استاد معین، ابوالفضل (ع) خیابان دکتر هوشیار، اولیا خیابان دامپزشکی و امام حسین خیابان دستغیب از جمله مساجدی هستند که در مرحله اول تجهیز می شوند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مساجدی که در مرحله اول اجرای طرح تجهیز به کتابخانه مجهز می‌شوند می‌توان به مساجد موسی بن جعفر (ع)، سی متری جی، امام حسین (ع) سی متری جی، امام محمد باقر (ع)، امام جعفر صادق (ع) خیابان شمشیری، امیرالمؤمنین (ع) خیابان صفری، صاحب‌الزمان (عج) 20 متری تفرش، ابوالفضل (ع)، علی بن موسی الرضا (ع) خیابان توکلی و مسجد نرگس بزرگراه فتح اشاره کرد.

کارشناس فرهنگی و مسئول امور مساجد منطقه 9 شهرداری تهران به هزینه‌های پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: برای تجهیز کتابخانه‌های مساجد مورد نظر اعتبار دو میلیارد ریالی نیاز است که هنوز این اعتبار تأمین نشده است.

پایان پیام/

کد خبر 183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha