کشف ابزار جاسوسی اسرائیل در خاک لبنان

بین الملل: دولت لبنان به خاطر پیدا شدن ابزار جاسوسی رژیم صهیونیستی در خاک لبنان شکایت نامه ای را علیه این رژیم به سازمان ملل ارایه داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دولت لبنان شکایت نامه ای را علیه رژیم صهیونیستی به سازمان ملل متحد ارایه داد و از این سازمان خواست تا اسراییل را به خاطر تعبیه ابزار جاسوسی در خاک لبنان مورد مواخذه قرار دهد.

وزیر امور خارجه لبنان در این شکایت نامه رژیم صهیونیستی را به خاطر نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل محکوم کرد.

قطعنامه 1701 برای پایان دادن به  جنگ میان رژیم صهیونیستی و جنبش حزب الله لبنان در سال 2006 میلادی از سوی سازمان ملل متحد صادر شد.

ارتش لبنان روز جمعه از انفجار دو ابزار جاسوسی اسراییل که به دست نیروهای این رژیم و با استفاده از کنترل های راه دور منفجر شد خبر داد.

جنبش حزب الله لبنان که رژیم صهیونیستی را به خاطر نفوذ در شبکه مخابراتی این جنبش به شدت محکوم کرده اعلام کرده است که متخصصان گروه جاسوس یابی حزب الله این ابزار جاسوسی را کشف کرده اند.

بنابر گزارش میدل ایست انلاین، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در جنوب لبنان (یونیفل) اعلام کرده اند که این انفجارها را مورد تحقیق و بررسی قرار خواهند داد.

گفتنی است کشور لبنان اکنون به خاطر دادگاهی که قرار است علیه اعضای حزب الله تشکیل شود در تنش قرار دارد و صهیونیست ها که به دنبال تفرقه انداختن در لبنان هستند می کوشند تا از این شرایط به نفع خود سوءاستفاده کنند.

پایان پیام/
 

کد خبر 3293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha