پرونده سران فتنه و مهدی هاشمی نسبت به پرونده نویسندگان مقاله ارجحیت دارد

یک نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به نشست خبری دادستان کل تهران درباره پرونده سران فتنه و مهدی هاشمی گفت: این قوه باید نسبت به عملکرد خود در رسیدگی به پرونده این افراد پاسخگو باشد.

اسماعیل کوثری، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی پیرامون پرونده مهدی هاشمی در قوه قضاییه به خبرنگار شبستان گفت: قوه قضاییه به جای اینکه سران فتنه و مهدی هاشمی را بخواهد و آنها را بر اساس پرونده بسیار قطوری که دارند محاکمه کند؛ افرادی را محاکمه می‌کند که پرونده آنها هیچ‌گونه اولویتی ندارند.

وی اظهار کرد: با توجه به خطاهایی که سران فتنه و به ویژه مهدی هاشمی در طول چند سال اخیر داشته‌اند باید پرونده آنها با اولویت در قوه قضاییه بررسی شود.

کوثری تصریح کرد: ما نمی‌گوییم به پرونده افرادی که مقاله‌ای نوشته‌اند، رسیدگی نشود و اینها مستثنی باشند اما می‌گوییم اگر قرار است نوبت‌بندی هم شود اول باید به تخلفات بزرگی که قابل شهود و شاخص است، رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه باید نسبت به رسیدگی به پرونده سران فتنه و به ویژه مهدی هاشمی پاسخگو باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد این قوه در طول سال گذشته بیان کرد: موضع‌گیری قوه قضاییه با سران فتنه موفق نبود و شاید در این میان مصلحت‌هایی را مطرح کنند اما افکار عمومی این مسئله و اینِ‌گونه رفتار را قبول ندارد.

پایان پیام/

 


 

کد خبر 3957

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha