کارنامه غیر قابل توجیه مجلس هشتم در برآوردن مطالبه اساسی رهبری

حجت‌الاسلام موسی قربانی گفت: ما فعلا در موقعیت اخذ پیشنهادات نمایندگان در مورد جزییات این طرح هستیم که نمایندگان تا آخر این هفته وقت دارند پیشنهادات خود را در مورد این طرح به این کمیسیون ارایه دهد.

حجت‌الاسلام موسی قربانی، سخنگوی کمیسیون ویژه طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان درباره سرانجام این طرح به خبرنگار شبستان گفت: ما فعلا در موقعیت اخذ پیشنهادات نمایندگان در مورد جزییات این طرح هستیم که نمایندگان تا آخر این هفته وقت دارند پیشنهادات خود را در مورد این طرح به این کمیسیون ارایه دهد.

 

وی اظهار کرد: احتمالا کمیسیون یک الی دو هفته جزییات این طرح را مجددا بررسی می‌کند و پس از بررسی آن را برای تصویب به صحن علنی مجلس ارایه می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام قربانی تصریح کرد: قرار بود این طرح پیش از دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری تصویب شود تا نمایندگان دست خالی خدمت معظم له نرسند اما به دلیل ایراداتی که جزییات این طرح داشت هیئت‌رییسه مجلس شورای اسلامی تشخیص داد که این طرح را بررسی دقیق‌تر در جزییات مجددا به کمیسیون ارجاع دهد.

 

گفتنی است، کلیات طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان در جلسه هفته پیش از تعطیلات نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در مجلس تصویب شد و به دلیل اشکالاتی که در جزییات این طرح وجود داشت هیئت‌رییسه مجلس آن را برای بررسی دقیق‌تر و ارایه پیشنهادان نمایندگان به کمیسیون ویژه طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان ارجاع داد.

پایان پیام/
 

کد خبر 40468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha