تقدیر مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از طلبه جهادگر بهشهری

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با حضور در منزل «رقیه بابایی» یکی از طلاب جهادگر فعال در امر تغسیل اموات کرونایی شهرستان بهشهر از اقدامات شایسته این حافظ قرآن کریم تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی غفاری» امروز (23 اردیبهشت) در دیدار با «رقیه بابایی» طلبه جهادگر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر و حافظ قرآن ضمن قدردانی از حضور مجاهدانه این بانوی جهادی در امر تغسیل اموات کرونایی، بیان کرد: شرایط کرونایی کشور همانند دوران دفاع مقدس است که درهایی از جهاد به روی مؤمنین باز و شرایطی فراهم شد که بانوان نیز در این امر مهم شرکت کرده و افتخار دیگری رقم بزنند.

 

 مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: افتخار حوزه علمیه خواهران این است که بانوان طلبه پا به‌پای برادران درصحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... شرکت کرده و در امر خدمات‌رسانی حضوری فعال و تأثیرگذار دارند.

 

 وی بابیان این‌که پس از پایان جنگ تحمیلی عده‌ای از رزمندگان غبطه می‌خوردند که ای‌کاش در طول آن مدت به مرخصی نمی‌رفتند، اعلام کرد: در شرایط کرونا نیز قطعاً به همین شکل خواهد بود و برخی از این قافله عقب‌مانده و بعدها حسرت حضور و فعالیت در این عرصه را می‌خورند.

 

حجت‌الاسلام غفاری اضافه کرد: حضور در جهاد افتخاری است که توفیق هرکسی نمی‌شود و بنده به شما خواهر طلبه تبریک می‌گویم که توانستید از این فرصت استفاده کرده و نام خود را در صف جهادگران ثبت کنید.

 

«رقیه بابایی» در ادامه این دیدار گفت: همان‌طور که بانوان در دوران دفاع مقدس درصحنه جنگ و پشت جبهه خدمت‌رسانی می‌کردند، ما هم وظیفه خود دانستیم که در حد توان در این راه خدمت کنیم تا امر الهی محقق شود و خداوند هم در این مسیر ما را یاری کرد تا بتوانیم تعدادی از اموات مسلمین را به شکل شرعی غسل دهیم.

 

این بانوی جهادگر افزود: هدف من و همه جهادگران عرصه سلامت، جلب رضایت پروردگار و ارائه خدمت به مردم است و از خانواده خود به دلیل همراهی و همکاری در این مسیر قدردانی می‌کنم.

 

به گزارش شبستان، «رقیه بابایی» طلبه مدرسه علمیه قدسیه بهشهر در ایام بیماری کرونا نسبت به تغسیل تعدادی از بانوان متوفی کرونا اقدام کرد که خود نیز در این راه درگیر با این بیماری شد و پس از پایان دوران نقاهت دوباره متقاضی همکاری در این امر شده است.

کد خبر 927720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha