کمک مومنانه حوزه مقاومت بسیج کارگری «شهید عبدالحسین برونسی» به کارگران ساختمانی شیراز

با همت حوزه مقاومت بسیج کارگری «شهید عبدالحسین برونسی» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز به کارگران ساختمانی شیراز با تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با همت حوزه مقاومت بسیج کارگری «شهید عبدالحسین برونسی» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز به کارگران ساختمانی شیراز، کمک مومنانه شد.

این اقدام در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با تهیه 500 بسته معیشتی، هر کدام به ارزش 300 هزار تومان به انجام رسید که هر بسته شامل روغن، برنج، مرغ، رب گوجه، گوشت و مرغ منجمد، ماکارانی و خرما بود.

این بسته ها  با همکاری سپاه «فجر» استان فارس در اختیار کارگران ساختمانی وافراد نیازمند قرار گرفت.

به گفته فرمانده حوزه مقاومت کارگری شهید «عبدالحسین برونسی» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز، مرکز نیکو کاری «حکمت» نیز برای تهیه تعداد ۵۰۰ بسته حمایتی که ارزش هر بسته ۱۵۰هزار تومان و شامل روغن، ماکارانی، برنج، سویا، عدس و مرغ است برای توزیع بین کارگران ساختمانی و افراد نیازمند نیز با این حوزه مقاومت بسیج کارگری همکاری کرده است.

این چندمین مرحله کمک های خیر خواهانه ای است که با همت حوزه مقاومت بسیج کارگری «شهید عبدالحسین برونسی» و همکاری انجمن صنفی کارگران ساختمانی بین این قشر توزیع می شود.

گفتنی است پیشنهاد ارائه کارت هدیه برای کمک به کارگران ساختمانی از سوی فرمانده حوزه مقاومت کارگری شهید «عبدالحسین برونسی» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز با هدف کاهش دشواری های توزیع اقلام میان این قشر آسیب دیده در بحران کرونا ارائه شده است.

کد خبر 928702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha