كمک مومنانه موكب «احمدبن موسی(ع)»، به كارگران ساختمانی

سردار بوعلی گفت: كمک مومنانه موكب «احمدبن موسی(ع)» این بار به كارگران ساختمانی منتظر در سر چهارراه‌‌ها تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه 1 خرداد) در مراسم کمک مومنانه به کارگران ساختمانی در شیراز با اشاره به نخستین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و كمک مومنانه موكب «احمدبن موسی(ع)»، گفت: این كمک، امروز به كارگران ساختمانی منتظر در سر چهارراه‌‌ها برای پیدا كردن كار روزانه كارگری، انجام شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر ادامه داد: خادمان موكب «احمدبن موسی(ع)» در ساعات ابتدای صبح امروز و بدون اطلاع قبلی به محل استقرار كارگران ساختمانی رفتند و به آنها پس از انتقال به ورزشگاه «شهید سپاسی»، بسته معیشتی و كارت هدیه، اهدا کردند.

وی اضافه کرد: در پی شیوع کرونا تا كنون  بیش از 800 هزار بسته معیشتی به ارزش 200 میلیارد تومان میان اقشار آسیب دیده و نیازمند استان با همت خیران توزیع شده است.

بر اساس این گزارش در ادامه، «محمد عاشوری» نیز در این مراسم، بیان کرد: موكب «احمدبن موسی(ع)» با انجام این کمک مومنانه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به آسیب دیدگان کرونا، لبیک گفته است.

مسئول كمیته پشتیبانی موكب «احمدبن موسی(ع)» افزود: این موکب تا كنون، صدها بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان تهیه کرده و امروز کمک مومنانه خود را به کارگران ساختمانی هدیه کرده است.

وی با تشکر از خیران حمایت کننده از این رزمایش مومنانه، گفت: شماره كارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۲۲۰۲ بانک «انصار» به ‌نام «پشتیبانی موکب حضرت احمدبن موسی(ع)» برای جمع‌آوری كمك های مردمی در نظر گرفته شده است.

این گزارش می افزاید: «صادق دهقانی» نیز در این مراسم اعلام کرد: تمام بسته‌های معیشتی كه خادمان موكب «احمدبن موسی(ع)» تهیه كرده‌اند از محل كمک‌های مردمی است.

مسئول كمیته فرهنگی موكب احمدبن موسی(ع) افزود: عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست و با انجام یک ابتکار به کمک کارگران ساختمانی رفتیم.

وی اضافه کرد: رزمایش مواسات و همدلی و كمك مومنانه این موكب تا اربعین حسینی (ع) ادامه خواهد یافت و 250 خادم موکب، تمام تلاش خود را برای تداوم کمک مومنانه به کار گرفته اند.

کد خبر 931246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha