30 کتابخانه همزمان با هفته کتاب به کانون هاي بوشهر اضافه مي شود

مسجد و کانون‌هاي مساجد: مسئول دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان بوشهر از اضافه شدن 30کتابخانه باز و بسته همزمان باهفته کتاب به کانون هاي اين استان خبرداد.

علي‌اکبر مزارعي، مسئول دبيرخانه کانون‌هاي مساجد استان بوشهر از آموزش کتابداران و اهداي نرم‌افزار کتابخانه‌اي به کتابخانه‌هاي کانون‌هاي مساجد همزمان با هفته کتاب و کتابخواني خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: افتتاح کتابخانه باز و ايجاد کتابخانه عمومي، تجليل از کتابداران نمونه و اعضاي کتابخانه‌ها از جمله برنامه‌هاي هفته کتاب و کتابخواني کانون‌هاي مساجد استان بوشهر است.

وي بيان کرد: 130 کتابخانه باز و 75 کتابخانه عمومي در مساجد و کانون‌هاي بوشهر ايجاد شده است که در هفته کتاب 20 کتابخانه باز و 15 کتابخانه عمومي به اين تعداد افزوده مي‌شود.

مزارعي با اشاره به ساير برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد بوشهر يادآور شد: راه‌اندازي کرسي‌هاي نظريه‌پردازي و تفسير قرآن، آموزش زوج‌هاي جوان با همکاري سازمان ملي جوانان، آموزش شرکت‌کنندگان در جشنواره‌ها قبل از آغاز جشنواره‌ها، پي‌گيري و راه‌اندازي پرتال مساجد و کانون‌هاي استان بوشهر از ديگر برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد بوشهر است.

وي خاطرنشان کرد: توزيع کتاب در رده‌هاي سني مختلف، استفاده از هسته‌هاي پژوهشي نقد کتاب، تقويت کتابخانه‌هاي مساجد و انتشار ويژه‌نامه کتابخانه‌هاي مساجد به صورت نشريه ديواري از شاخص‌ترين برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد بوشهر در هفته کتاب است.

پايان پيام/
 

کد خبر 938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha