رفع موانع تولید در گرو مشارکت عمومی است

نوری با برشمردن ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشاورزی مازندران و قابلیت صادرات گسترده محصولات تولیدی استان، خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق شعار سال همراه با رفع موانع تولید و تسهیل در امر جهش تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری_ استاندار مازندران، عصر جمعه(۷ اردیبهشت) در بازدید از کشتارگاه صنعتی ساوانا گلوگاه در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر اظهار کرد: ایجاد زنجیره تامین در مجموعه ساوانا، ارزش آفرینی بسیار خوبی برای مجموعه و مازندران داشته است.
وی افزود: مجموعه ساوانا با تولید ۴۰ هزارتن تولید در سال تلاش دارد تا امسلل تولیدات خود را با مشارکت‌مردم به ۶۰ هزار تن برسد.

رفع موانع تولید در گرو مشارکت عمومی است
استاندار مازندران یادآور شد: با جدیت انجام شده در مجموعه ساوانا، زنجیره تامین کامل شده و  تلاش دارند تا انتهای زنجیره و پساب برای زنجیره بعدی بهره برداری کنند.
نوری گفت: این صنعت از اهمیت بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است و با توجه به شعار سال با مشارکت ‌مردم این مجموعه مواد اولیه جوجه یک روزه، خوراک دام و خرید تضمینی را از تولیدکننده اصلی و مردم تامین می کند.

رفع موانع تولید در گرو مشارکت عمومی است
به گفته استاندار مازندران، موانع قیمت های دستوری و صادرات برای مجموعه ساوانا وجود دارد که باید پیگیر باشیم تا زمینه صادرات این مجموعه را فراهم کنیم.
وی افزود: نیازهای ارزی و دریافت ارز برای خرید تجهیزات و همچنین صادرات از نیازهای مهم مجموعه ساوانا است.
به گفته استاندار مازندران،   فعالیت و تلاش برای ایجاد زنجیره تأمین این مجموعه باید تکثیر شود که البته سخت است و با مشارکت مجموعه ها، تلاش شود تا در این صنعت که استان مازندران رتبه اول و تامین کننده است، نقش ممتازتری داشته باشیم.

رفع موانع تولید در گرو مشارکت عمومی است
نوری با برشمردن ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشاورزی استان و قابلیت صادرات گسترده محصولات تولیدی مازندران به خارج از کشور، خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق شعار سال همراه با رفع موانع تولید و تسهیل در امر جهش تولید محصولات کشاورزی استان و نیز جهش در صادرات محصولات کشاورزی استان شد.
یوسف نوری استاندار مازندران با همراهی بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان و فرماندار گلوگاه از مجموعه تولیدی ساوانا در شهرستان گلوگاه بازدید کرد.

کد خبر 1760534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha