جشن‌هاي متنوع همزمان با اول ذيحجه در شهر تهران برگزار مي شود

اجتماعي: مدير کل امور بانوان شهرداري از برگزاري جشن‌هايي با موضوع ازدواج آسان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) خبرداد.

نرگس معدني‌پور، مدير کل امور بانوان شهرداري تهران پيرامون ويژه‌برنامه‌هاي اين اداره در سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) به خبرنگار شبستان گفت: اداره کل امور بانوان شهرداري تهران به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن‌هايي با موضوع ازدواج آسان در شب و روز 17 آبان برگزار مي‌کند.

وي با بيان اينکه سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) بهترين فرصت براي ترويج و فرهنگ‌سازي ازدواج ساده در ميان جوانان است، تصريح کرد: هدف از برگزاري اين جشن‌ها، ترويج ازدواج آسان، دوري از اسراف و تجمل‌گرايي، تبيين اهميت تشکيل خانواده، تحکيم بنيان خانواده و الگوبرداري از زندگي بزرگاني همچون حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) است.

معدني‌پور خاطرنشان کرد: اداره کل امور بانوان شهرداري تهران در طول سال و بر اساس مناسبت‌هاي مذهبي برنامه‌هاي متنوعي را با هدف فرهنگ‌سازي و الگو قرار دادن شخصيت‌هاي ديني براي بانوان و دختران تهراني و خانواده‌هاي آنان برگزار مي‌کند.

مدير کل امور بانوان شهرداري تهران، زوج‌هاي جوان تازه عقد کرده و خانواده‌هايشان را از جمله مدعوين اين جشن‌ها برشمرد.

وي با بيان اينکه سخنراني، اجراي برنامه‌هاي شاد و فرهنگي، برگزاري مسابقه، مولودي‌خواني و اهداي بسته‌هاي فرهنگي متناسب با اهداف برنامه از جمله برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين مراسم است، تصريح کرد: اصلي‌ترين قسمت اين جشن‌ها بخش سخنراني است که در راستاي ترويج سبک زندگي ايراني و اسلامي و مسايل مربوط به آغاز زندگي مشترک صورت مي گيرد.

وي را‌ه‌هاي مقابله با مشکلات ازدواج، شناسايي چالش‌هاي احتمالي جوانان در قبل و بعد از ازدواج، چگونگي گفتگو، مشورت و تعامل زوج‌هاي جوان و چگونگي‌ راه‌هاي به وجود آمدن حسن سلوک، صبر، گذشت، ايثار و فداکاري در زندگي مشترک را از ديگر موضوعات سخنراني‌ در مراسم هاي جشن سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) برشمرد.

پايان پيام/
 

کد خبر 955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha