بازدید سر زده امام جمعه جهرم از اداره مخابرات

حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم با حضور در اداره مخابرات این شهرستان با پرسنل این ارگان دیدار و از نزدیک با فعالیت های آنها آشنا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در ادامه بازدیدهای حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه شهرستان جهرم از ادارات و نهادهای دولتی و عمومی، وی صبح امروز به صورت سر زده از مدیریت مخابرات جهرم بازدید کرد.

 

امام جمعه جهرم در این بازدید به طور مستقیم با پرسنل و کارکنان این اداره دیدار کرد و ضمن عرض خسته نباشی و خدا قوت به آنها در جریان فعالیت هایشان قرار گرفت.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین در جریان این بازدید از بخش های مختلف مدیریت مخابرات شهرستان جهرم سرکشی کرد و خدمات این نهاد را در خدمت رسانی به مردم جویا شد.

 

در راستای این برنامه، مدیر مخابرات جهرم از حضور حجت الاسلام «مدبر» در این اداره و توجه وی نسبت به فعالیت ها و خدمات نهادهای شهرستان به ویژه مدیریت این نهاد قدردانی کرد.

 

حجت الاسلام مدبر نیز با قدردانی از تلاش های پرسنل مخابرات شهرستان جهرم در خدمت رسانی به مردم، از فعالیت های آنها در راستای تکریم ارباب رجوع تقدیر کرد.

 

به گزارش شبستان، سرکشی از ادارات و نهادهای شهرستان جهرم از برنامه های حجت الاسلام مدبر بوده که از سال گذشته این برنامه در زمان های مختلف انجام شده است.

کد خبر 956841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha