احیای فرهنگ ایثار و شهادت فلسفه اصلی طرح سه شنبه های تکریم است

ملایری با تأکید براینکه نمایندگان دولت، کارگزاران نظام اسلامی و مردم باید ارتباط خوبی را با خانواده معظم شهدا داشته باشند گفت: فلسفه اصلی این ارتباط در طرح سه شنبه های تکریم احیای روح مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«احمد ملایری» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم در دیدار با خانواده معظم شهید جواد نوروزی درشهرستان میامی با بیان اینکه حضور مسئولان در منزل شهدا چندین وجهه داردگفت: میزبان اصلی شهید است و واقعیت این آمدن ها و رفتن ها فلسفه های مختلفی دارد.

 

فرماندار میامی ارتباط با شهدا با توجه به زنده بودن شهید را یکی از دلایل حضور در منزل شهدا عنوان کردوافزود:ارتباط با خانواده معظم شهید از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: نمایندگان دولت، کارگزاران نظام اسلامی و مردم باید ارتباط خوبی را با خانواده معظم شهدا داشته باشند و فلسفه اصلی این ارتباط در طرح سه شنبه های تکریم احیای روح مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

ملایری با بیان اینکه راه شهدا هرگز به پایان نمی رسد اضافه کرد: باید با تمام وجود راه آنان را ادامه دهیم و در واقع حضور در خانواده معظم شهدا تجدید بیعتی با بیت معظم شهدا و شهید است که به پاس خون شهید خدمتگزاری به مردم انجام می شود.

 

فرماندار میامی گفت: این مجموعه رفتار ها و افکار ارزشمندی خاص را زمانی دارد که وظیفه شرعی و قانونی خود را برای نظام جمهوری اسلامی به خوبی انجام دهیم.

 

وی بیان‌کرد:پیروی از ولایت و خادمی نظام جمهوری اسلامی را باید اولویت قرار دهیم تا پیرو راه شهدای گرانقدر باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 959537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha