حضور ۶ گلستانی در مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف بخش  برادران

حجت الاسلام کوهساریان گفت: ۶ گلستانی راه یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف در بخش برادران در ۲۰ آذر به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام «ابوالفضل کوهساریان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در بخش برادران 6 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که این افراد نفرات برتر مرحله شهرستانی بودند که توانستند در مرحله استانی نیز حائز رتبه نخست شوند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان  ادامه داد: در مرحله استانی نفرات برتر رشته های حفظ کل، ترتیل، قرائت، حفظ 20 جز و اذان به مرحله کشوری راه یافتند و همچنین «جواد شاهینی» که جزو نفر برتر در مسابقات قرآن کریم فرهنگیان کشور بود نیز توانستند سهمیه برای شرکت در چهل و سومین دوره  مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه کشور را کسب کند.

 

حجت الاسلام کوهساریان تاکید کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا امسال نسبت به سال های گذشته برگزاری مسابقات کشوری متفاوت بود و این مسابقات به صورت ضبطی برگزار شد و بنا شد از 15 تا 20 آذر این مسابقات از شبکه قرآن و معارف اسلامی پخش و به صورت زنده این مسابقات داوری شود.

 

وی بابیان اینکه اختتامیه این مسابقات در روز 21 آذر برگزار خواهد شد و نفرات برتر معرفی می شوند، ابراز داشت: مسابقات نفرات راه یافته از استان گلستان 20 آذر از ساعت 19 الی 23 از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان  یادآور شد: سال گذشته 6 نفر از برگزیدگان استان گلستان در بخش برادران در مسابقات کشوری قرآن کریم که در استان اصفهان برگزار شد به رقابت پرداختند  و آقای «شهاب الدین خوجملی» در بخش 10 جزء حفظ قرآن کریم به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

 

حجت الاسلام کوهساریان افزود: امسال در بخش خواهران نیز سرکار خانم «مریم هوشیار» به عنوان نفر برتر مسابقات دعاخوانی در چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه کشور در 20 آبان برگزیده شد.

 

کد خبر 999905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha