تقویت فضای دینی و فرهنگی جامعه مهم ترین وظیفه صدا و سیماست

استان ها: امام جمعه یاسوج گفت: تقویت فضای دینی و فرهنگی جامعه که همان استمرار حرکت انبیاست، یکی از مهم ترین وظایف صدا و سیماست.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی ظهر امروز(16 آبان) در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج، مسئولیت در صدا و سیما به خاطر ظرافت، دقت و نحوه بازخوردی که رسانه در بین مردم دارد را بسیار با اهمیت دانست.

وی اظهار داشت: کار در صدا و سیما از حساسیت ویژه ای برخوردار است و در این زمینه معتقد هستیم هر چه موضوع مهم‌ تر باشد خطر آن هم بیشتر است.

وی افزود: مردم استان در اعتقاد به ائمه اطهار و خاندان عصمت و طهارت کاملا مقید هستند.

امام جمعه یاسوج در ادامه، خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد سرشار از مواهب منابع طبیعی، جنگل، گیاهان دارویی، منابع زیر زمینی غنی همانند گاز، نفت و آب فراوان برخوردار است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اساس آن بر پایه دین اسلام بنیان گذاشته شده است، افزود: وظیفه داریم از انقلاب اسلامی که با تقدیم هزاران شهید بدست آمده، پاسداری کنیم.

حجت الاسلام حسینی در این جلسه برای مسلم رحیمی که به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد، آرزوی توفیق کرد.

مسلم رحیمی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: با عنایت به تاثیر گذاری صدا و سیما و در جهت تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری و محورهای چهارگانه دین، اخلاق، امید و آگاهی با راهنمایی علمای بزرگوار استان خصوصا نماینده ولی فقیه در استان و حضرتعالی نهایت کوشش خود را بکار خواهیم گرفت.

پایان پیام/

کد خبر 960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha