شرکت پالایش نفت بندرعباس، پیشرو در اقتصاد ایران

نامور گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه اول فروش شرکت‌های گروه نفتی و رتبه دوم شاخص فروش و عنوان شرکت پیشرو بیست و سومین همایش ملی شرکت های برتر اقتصاد ایران موسوم به IMI-۱۰۰ را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « هاشم نامور » در گفتگویی خبری عنوان کرد: در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر اقتصاد کشور که با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، با ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی ایران ٥٠٠ شرکت‌های برتر اقتصاد کشور معرفی شدند.

 

وی افزود: در این رتبه بندی که بر اساس گزارش مالی سال ۱۳۹۸ شرکتها صورت گرفت، ۵۰۰ شرکت برتر مورد تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی قرار گرفتند که بر این اساس شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه اول فروش گروه شرکتهای نفتی و همچنین رتبه دوم شاخص فروش شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.

 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ادامه داد: در این همایش از بین شرکت‌های برتر ده شرکت به عنوان شرکت پیشرو ‌بر اساس ارزیابی روند رشد در ٤ سال اخیر معرفی شدند که شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز بر اساس ارزیابی و بررسی شاخص های اقتصادی موفق به دریافت عنوان شرکت پیشرو شد.

 

نامور با تبریک عنوان های کسب شده گفت: با تلاش های کارکنان این شرکت برای تولید مستمر و بدون وقفه و با انجام نظارت و راهبری مناسب واحدهای عملیاتی، این شرکت رتبه‌های برتر اقتصادی را کسب کرد.

 

وی افزود: شرکت‌هایی که در بین ۵۰۰ شرکت برتر قرار گرفتند بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور هستند که با توجه به عوامل اقتصادی مانند اشتغال زایی، ایجاد ارزش افزوده و در نتیجه افزایش تولید ‌تاثیرگذاری بالایی بر اقتصاد کشور دارند.

 

 

 

 

کد خبر 1028391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha